Б’ютифікація та антиейджинг: особливості роботи з пацієнтами різних вікових категорій

17 / 04 / 2020

Перші ознаки старіння стають помітними у віці приблизно 30 років, проте по-справжньому турбувати пацієнтів вони починають приблизно до 40 років. Такого висновку дійшов лікар Кристоф Марчин. В ексклюзивному інтерв’ю для estet-portal.com доктор Марчин розповів про особливості й послідовність б’ютифікації, корекції вікових змін залежно від віку пацієнтів, улюблені ін’єкційні продукти Restylane, а також про різні сподівання й роль персоналізованого підходу до корекції обличчя в пацієнтів різних поколінь.

Зміст статті:

  • Які особливості б’ютифікації залежно від віку пацієнта
  • Чи коректно говорити про б’ютифікацію пацієнтів 40+, чи в такому віці проводять лише антивікові процедури
  • Працюючи з пацієнтами 40+, спочатку треба відновлювати об’єми чи якість шкіри
  • Якому продукту ви віддаєте перевагу або найчастіше використовуєте у своїй практиці
  • Чи варіюють сподівання пацієнтів залежно від віку
  • Які особливості б’ютифікації залежно від віку пацієнта

 

Б’ютифікація різних поколінь великою мірою залежить від сприйняття краси. Наприклад, уявлення про красу в моєї бабусі консервативніші, ніж у мами, молодість якої припала на 70-ті роки, і сестри — типової представниці покоління міленіалів. Порівнюючи їхні концепції краси, неважко зрозуміти, що краса — це суто індивідуальне поняття. Саме тому філери Restylane створено для корекції із застосуванням максимально персоналізованого, а не стандартизованого підходу. Крім цього, також є анатомія краси: різні пропорції та кути, які ми так завзято вимірюємо й відтворюємо, а також їх зміна з часом. Поєднавши ці особливості, ми досягнемо справжньої індивідуальної краси.

  • Чи коректно говорити про б’ютифікацію пацієнтів 40+, чи в такому віці проводять лише антивікові процедури

Перші ознаки старіння стають помітними у віці приблизно 30 років, але причиною занепокоєння вони стають ближче до 40 років. Річ також у тому, що в цей період багато пацієнтів, діти яких підросли, мають більше вільного часу й бажають присвятити його догляду за собою. Як тепер відомо, саме після 40 років пришвидшуються процеси старіння кісткової тканини. Тому в роботі з пацієнтами цієї вікової категорії доцільно говорити про омолодження, відновлення — ми ж трохи повертаємо час назад, заповнюючи втрачені об’єми й підтягуючи зміщені вниз структури.

Працюючи з пацієнтами 40+, спочатку треба відновлювати об’єми чи якість шкіри 

Я завжди рекомендую спочатку відновлювати об’єми, а потім переходити до роботи над якістю шкіри. Як правило, щоб процедури, спрямовані на покращення якості шкіри (хімічні пілінги, лазери, скінбустери тощо), показали максимальний результат, потрібен час. Тому перший етап — це проведення ін’єкцій філерів для корекції форми обличчя. А щоб доповнити одержаний ефект, паралельно працюють над якістю шкіри.

Я вважаю такий підхід дуже ефективним.

Якому продукту ви віддаєте перевагу або найчастіше використовуєте у своїй практиці

З 1998 року ми успішно працюємо з усіма продуктами Galderma — токсинами, філерами, скінбустерами (офіційний дистриб’ютор — компанія INNOVAAESTHETIC). Я завжди кажу своїм молодшим колегам, що джерело справжніх інновацій — не обов’язково новий продукт. Шляхом до інновацій може послужити поліпшене розуміння того, як використовувати препарати, що вже є в нашому розпорядженні. 

Крім того, я переконаний, що ми досі не розкрили весь потенціал філерів для обличчя. Поліпшуючи розуміння змін, що відбуваються з обличчям, ми підвищуємо нашу здатність ефективніше використовувати наявні продукти.

Чи варіюють сподівання пацієнтів залежно від віку

Варіюють, і дуже сильно. Пацієнти 50+ впевненіші в собі, успішні, вдячні своїм сім’ям і друзям. Що їм не подобається, то це риси обличчя, які увиразнюють негатив — зморшки гніву, зморшки навколо рота, втрата об’єму й потоншення губ. Саме ці недосконалості змушують їх звертатися до моєї клініки. Водночас дуже мало хто з них сподівається, що вічно матимуть юний вигляд. Молоді пацієнти інші — в них у житті відбувається безліч подій, вони шукають себе в цьому світі, запитують себе: «Хто я?», «Який у мене вигляд?» тощо. Тут помітний вплив оточення. У наш час це, звісно ж, соціальні мережі й поняття краси, що їх вони транслюють. 

OK

Авторизація

Відновити пароль